27 Nisan 2012 Cuma

Galatasaray - Fenerbahçe Maçı Geyikleri


Galatasaray - Fenerbahçe Derbisinden Sonra Ortaya Çıkan Geyikleri Yazıyoruz.:D
#Kotu oynamis olabiliriz ilk kez kotu oynayarak kazanmiyoruz sonucta.Zaten rezil oynayip kazanabildigimiz tek takim GS bizim :)F
#Galatasarayın attığı, atamadıkları, kaçırdıkları GS'ın ŞANSIDIR... Maçın sonucu ise Galatasarayın KADERİDİR.
#KoreografiYaptinTomografiniCektik :)))
#Volkan'ı eleştiren yöneticiye öneri: Yenilgiyi hazmedemiyorsan FB'li olacaksın.
#Muslera, abi beni kandırdılar ben Selçuka, Alexe, Sow a bakıyordum kimse Zieglerden bana bahsetmedi.
#Muslera böyle maç olmaz eşit şartlarda oynamadık. Volkan abinin ki büyük benim ellerim küçük o yüzden mağlubiyet sayılmaz.
#Fatih Terim: "Oyuncu değişikliğinde hata yaptım. Fırat Aydınus'ı çıkartıp Hüseyin Göcek'i almalıydım
#Galatasaray Saraçoğlu'nda Fenerbahçe'yi yenememe rekoru kırıyordu, artık o rekoru Arena'da kıracaklar.
#Dünya sağlık örgütü "aşırı dozda fenerbahçe mağlubiyetinin" görüldüğü bazı bölgelerde karantina ilan etti
#Fatih Terimden Açıklama : Uefa kupamızın olduğunu söylemişmiydim size ben ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder