27 Temmuz 2012 Cuma

Blogunuzu Facebook ve Twittere Bağlayın

Rss graffiti nedir ? Ne işe yarar? kısaca açıklıyayım. Örneğin bir blog siteniz var (ÖRN : blogger , wordpress ) bunu facebook sayfanıza bağlamak istiyorsunuz daha da açmak gerekirse blog sitenizde eklediğiniz konuları facebookta otomatik paylaşılmasını sağlamak istiyorsanız rss graffiti kullanın.
Aşağıdaki videoyu tam ekran yaparak izleyin. Ve ardından kendiniz yapmaya koyulun. Zor bir şey değil. Aşağıdaki videoyu ben şahsen çektim. Her şey açık ve net daha fazla anlatmaya gerek yok.
İşte Rss Graffiti 2012 Kullanımı - Blog ile Facebook Sayfası Bağlamak - Videolu Anlatın

Etiketler : Rss Grafiti Kullanımı ,2012, Blogu Facebook Sayfasına Bağlama, Blog ile Facebook Sayfası Bağlamak, Rss Kullanımı, Rss Nedir, Videolu Anlatım, Anlatım
[Alıntıdır http://www.bilalucar.net/2012/07/rss-graffiti-2012-kullanm-blog-ile.html ]

4 yorum:

  1. Emeğine sağlık arkadaşım.Bizler birçok konuda insanlara bilgi veririz ancak bu tür yazıları okuyup bir yorum yazan çıkmaz.Şu işi en az 2 saatte yaptığını biliyorum.
    Bende bir soru sormak isterim ;
    Bu rss kısmında birden fazla sayfamız olduğunda aynı anda hepsine gönderme şansımız varmı.Bu işlemi tek yereden yapabilirmiyiz.Yoksa hepsiiçin ayrı ayrımı yapmamız lazım.
    Sonuç olarak :
    Bir içerik yazdınız bu içerik o anda facebook sayfalarınıza hemen gidiyormu.
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Dostum eline sağlık. Hem düşünmüşsün, hem üşenmemiş hazırlamışsın.

    YanıtlaSil
  3. yorum bölümünde güzel olmuş ben böyle yapamadım

    YanıtlaSil
  4. yorum bölümünde güzel olmuş ben böyle yapamadım

    YanıtlaSil