30 Mayıs 2012 Çarşamba

Ben Bilmem Eşim Bilir Başvuru Formu Doldur

Kanal D ekranlarında, yepyeni bir yarışma programı başlıyor..
Eşinizle birlikte hem eğlenip hem de para ödülü ve son model bir otomobil kazanmak istiyorsanız hemen başvurun...
Evli çiftler, nişanlılar, sevgililer...
Eşinize güveniyorsanız, "Eşimi en iyi ben tanırım" diyorsanız bu yarışma tam size göre...

"Ben Bilmem Eşim Bilir"
Evliyseniz eşinizle, nişanlıysanız nişanlınızla, bekârsanız sevgilinizle katılabileceğiniz "Ben Bilmem Eşim Bilir"de kazanmanın formülü çok basit...
Eşinizi iyi tanımak ve ona güvenmek... "En güçlü benim kocam", "En hızlı benim sevgilim", "En becerikli benim karımdır" diyorsanız başvuru formunu doldurun. Evinizde bile deneyebileceğiniz oyunları başarın, büyük finalde otomobil kazanma şansına sahip olun.

"Ben Bilmem Eşim Bilir" yakında Kanal D'de...
BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder